2014. január 20., hétfő

hatalmas bejelentéseim - nyugalom, semmi meglepő!

Igen, nos igen.Jöttem néhány dolgot közölni a kedves publikummal. Nem, olyan különleges és életbevágó információkat vélek közölni. És nem is rossz hírek (legalábbis remélem.)
Először is - mint minden alkalommal - szeretném megköszönni a megjegyzéseket, véleményeket, kedves üzeneteket facebookon, pipákat, és minden másféle támogatást. Nagyon örülök neki. Imádlak titeket, de ezt tudjátok is.
Most térjünk rá a fontosabb dolgokra!
1. A rész hamarosan érkezik. Már félig kész vagyok vele, igyekszem. Öt hat hét és kész (viccelek)
2. Pár nappal ezelőtt, este nagy szerelmi bánatomban Adele számokat hallgattam és hatalmas örömömre rátaláltam a történet főcímdalára. Vicces, hogy tökéletesen passzol az életemhez és a történethez. Milyen érdekes.
3. Ha már megtaláltam a történet dalát, akkor már készítettem hozzá egy videót is, nem a legtökéletesebb és legprímább videó, amit valaha láttam. Viszont valamennyire körülírja a történetet és a lényege az ez lenne. 
Nos egyenlőre ennyi bejelentéssel tudtam szolgálni,ahogy fent említettem a résszel hamarosan jelentkezem:)


Saját készítésű, drága videómmal elég sokat bajlódtam és még így sem lett tökéletes. Nos, mindegy, remélem azért nem lett olyan rossz:)

Adele egy Istennő. Egy Angyal szárnyak nélkül. Egyszerűen imádom. Amikor meghallottam ezt a számot akkor tudtam, hogy ez tökéletes. Tökéletes a történethez! Remélem nektek is tetszik:) 

2 megjegyzés:

  1. Ne kételkedj a videószerkesztői tehetségedben , mert én még ennyit sem tudtam volna összehozni! Kíváncsian várom az új részt!
    U.I: A fiúk miatt ne szomorkodj! Nem éri meg! Én már csak tudom!

    xoxo

    VálaszTörlés
  2. Huh..Ez annyira jó.mindig tetszenek a videóid de most..a végétől viszont egy kicsit tartok..Az ott mi?Majd mesélsz! ;) ♥

    VálaszTörlés