2014. augusztus 7., csütörtök

Élek, bár nem virulok.

ÜDV FÖLDLAKÓK, VISSZATÉRTEM!
Milyen színpadias köszöntés volt ez, ugyebár?
Na de nem az a lényeg itt. Sok a rizsa, mint mindig. Azért pofázik itt a kurva nagy betűimmel, mert visszatértem ja. Közkívánatra! Ez milyen menő már, azért?
Na de az a téma, hogy hamarosan érkeznek a részek, sőt duplán visszatérek. Bár ez senkinek nem mond semmit ((egyenlőre)).
Valamint újdonsággal érkeztem. Mégpedig, egy csoporttal.
Ott majd közlök minden érdekes  informésönt, és még lehet beszélgetni is. Isteni lesz!
Tessék csatlakozni!
Ide kattintva lehet csatlakozni. Gyerünk csajszik. Rajtatok a világ szeme.

4 megjegyzés:

  1. Nem lesz folytatas/tobb fejezet?????????? :@ :'(

    VálaszTörlés
  2. Hol vagy? Augusztus óta semmi. DE TÉNYLEG. SEMMI. Ha meg akarsz minket ölni, csak tessék :) Rettentő elvonási tőneteim vannak. Hiányzik az a hülye arrogáns seggfej Harry, meg persze a kiemelkedő megfogalmazásod ♥ Természetesen megértem, ha időre van szükséged :) Csak gondoltam tudatom veled, hogy "Hahóó, még vannak itt akik visszavárnak téged és a (már bocsánat) b@szottul jó sztoridat" A legjobb magyar fanfiction, ezt nem szabad abbahagyni. Az már bűncselekmény! ^^

    xx: A LegnagyobbÉsLegtöbbszörÚjraolvasóRajongódAkiRohadtulHiányol ♥

    VálaszTörlés
  3. szia:) most találtam rá a blogodra és irto joooooo!!
    kérlek folytasd!!<3 nem tudod hovatüntél de gyere visszaaaaaaaaaa

    VálaszTörlés